B I L D B O M B . .

Eftersom att ja inte lagt upp nå bilder överhuvudtaget på flera dagar så kommer här en bildbomb..
Red Kozca igår och hon va skitdryg och tog inte skänkeln överhuvudtaget, slog och ställde sig i
protest..
Men gick helt OK när ja va klar, och de va då 2st väldigt svettiga tjejer som gick in i stallet igen :P
Red sedan lite på Marina i skritt och hon kändes fin :)

Red Loppan före Kozca idag och Loppan va faktiskt superduperfin!
Så ja skrittade å travade som vanligt och hoppade sedan av och lät henne galoppera på linan,
och har kommit överens med Caroline nu (ägaren) att vi ska få henne att galoppera med mig på innan
mitten av mars. :)
Så hon ska få gå imorgon igen :P

Sen va de Kozcas tur och hon va liiite bättre idag än igår, slog lite men ställde sig inte,
gjorde massor med tempoväxlingar och övergångar och till slut va hon RIKTIGT fin :)
Skritt å trav fungerade klockrent men galoppen blev hon lite ryckig och ville inte riktigt jobba
igenom ryggen men gav med sig någorlunda så då avslutade jag där..
Hon ska också gå imorgon igen, NU är vi på hugget! hehe, måste ju rida till henne nu direkt innan
det blir värre..


Första bilden, Norrland. Andra bilden, typ Gävle.



Skrev protokoll för dressyrprogram. D2 ska ut på liten skrittur ^^


"Mitt rum" ^^ Riktigt skön säng!



Köket, med utsikt mot ridhuset ^^
 

Ovanpå stallet och intill ridhuset hittar man Loungen.. Där man kunde sova över, gymma och käka :)


Uteboxarna


Nya stallet


Kozca igår, hon börjar bli riktigt fin i hullet nu :) Bilden gör inte henne rättvis egentligen
Friserade henne igår med, men inte riktigt klar, ska tunna ut manen lite mer på mitten :)


Första bilden från gårdagens ridning. Andra bilden ifrån dagens ^^

Kommentarer
» erika

Hej! Visst är det så att det inte bara är killen som ska uppvakta, tänkte mer på det klassiska som ligger över alla hjärtans dag.. Samtidigt är vi lite inne på samma spår, kanske var otydlig i min text.. Visst är det fint att vara kärleksfull och så på alla hjärtans dag, men jag tycker egentligen inte att någon annan dag borde innehålla "mindre kärlek". Älskar man någon tycker jag att man inte ska behöva en dag på året då man visar detta med någon present eller liknande. Alla hjärtans dag, tycker jag är en påminnelse om att visa kärlek alla andra dagar. Och själv skulle jag, som jag skrev i inlägget, bli gladare om det kom spontant vilken dag som helst. :)

Kram!

2012-02-15 // 16:40:05
URL: http://aet.blogg.se/
» Sandra

Gud vilket fint stall :D Verkar stort och rymligt ^^

2012-02-21 // 15:48:06
URL: http://elloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback