SNOW

Haft fullt upp idag, så då missa man 1 pluggdag... Kan nog sätta mig en stund ikväll och imorgon fm med.. kanske..
Har iaf varit på Djursjukhuset i Övik med Jago, han har kräkts en massa de senaste veckorna och vi kom fram till att han va allergisk mot en speciell kattgodis.. Får medicin för att lugna magen nu några dagar :)
 
Sen hem och kasta ut katten och mot stallet, mockade och red en tur :P Är superbra underlag nu i paddocken
så vi kunde träna lite galoppfattningar :D 
Pigg och glad tjej, aningens stark faktiskt.. eller så är de jag som blivit svag.. hmm
 
Va in på systembolaget och handlade för första gången :) Fick visa leg.. xD och han i kassan trodde inte de va jag på bilden.. SUCK dessa glasögon....hmmm ;)
 
Imorgon är det FET 20års fest för mig och Peder (Fredriks, min sambos lillebror) så just nu är det 81 anmälda men de hamnar nog på 100 innan imorgonkväll :P
Vakter ordnade osv :D Kommer vara en oförglömlig kväll!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback