FÖRSÄLJNING

Gör lite smygreklam för Cafét nu..
Det är sista helgen vi har öppet för säsongen nu och därför har vi en utförsäljning av allt bröd i frysen (typ kanel+pistagebullar, vaniljgömmor, sockerkringlor, matbröd, windsor).
Öppet 11-17 så ALLA är välkomna :D

Har iaf jobbat idag och de ha varit rätt kul faktiskt.. började 07.00 å förutom kylan som va då så va de riktigt roligt :)

Red Kozca, Loppan och Marina igår och alla 3 gick jättebra.. Loppan fattar galopp direkt när man lägger till galoppskänkeln nu :) Och när ja satt på Marina i hennes dressyrsadel så slog de mig att ja e dum i huvudet som sitter å rider dressyr i en hoppsadel hela dagarna.. Värdelöst.. och när ja kom hem så frågade mamma mig om ja ville åka på en sadelprovning i Sundsvall för Santa Cruz.. Såklart man ska dit.. Men då måste min fina hoppsadel bort för att de ska finnas pengar till en ny å fin dressyrsadel..
Så därför kommer denna annons.. "/

http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=474074

Bates Cair - Elevation - 2007
Mkt skön och prisvärd sadel som ja drar mig för att sälja.
Använd men i gott skick, regelbundet smörjd och har alltid dubbla skydd.
Flyttbara stöd och ändringsbar bom.
Jag är inte helt 100 säker på vad det är nu men den passar min häst som har normal mot vid (gissar på att den är vid).
Används på både ponny och stor häst.
Säljes ENDAST pga köp av bättre dressyrsadel.
Inbyte av enklare allroundsadel i samma storlek + pengar är av intresse.
Först till kvarn!

Pris 6 500 kr (inkl. ev. moms)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback