L E R I G T !

Jag har galopperat på Loppan idag, typ 2 språng sen fick hon ap-panik och
flög iväg med Caroline hängandes i longerlinan och jag runt hennes hals.
Åkte ner i den leriga backen med rumpan före... hmmm..

Hon blev alltså asrädd då vi galopperade och märkte att de satt nån på ryggen..
Satt upp igen och skrittade + travade och visade att de var okej att ta för sig :)

Kör på igen på söndag ;) vi SKA kunna galoppera!

Har btw helt sjuuuuk träningsvärk! Kan typ knappt gå.. De lär bli värre imorgon tyvärr..
Ska jobba från kl 8 imorgon med så vi får väl se om ja tar mig ur sängen, de va riktigt
segt imorse :P


LERA!! :P

Jag är sjukt sugen på att tävla, så ja satt å kollade på tävlingar och kom på att ja
måste köpa en licens med.. som nu kostar 750kr!! Fattar inte hur man ska ha råd att tävla nu längre..
Köpte iaf en livstidslicens till Kozca innan de va för sent..


Det här är mitt mål just nu med Kozca.. va startklar och redo för att kunna börja tävla v.23 :)
Och då ska de va LB & LA..minst

Kommentarer
» Sandra

Du kan även köpa endagslicens för 150 kr per tävling och när du kommer upp i summan av 750 kr övergår det automatiskt i den vanliga licensen :)

2012-04-12 // 18:46:48
URL: http://sandrabystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback