K I L L M E N O W

Som sagt, tränade igår här hemma, och insåg efter att ha hoppat 5min intensivt med hopprep att
jag har USEL kondition :P
Men ja kämpade på och gjorde bort säkert 30min på ren träning, kände mig riktigt stolt!

Idag då...hmmm hade träningsvärk överallt då ja vaknade, åkte å jobbade 8-15, sen
till stallet med Pernilla då hon ville rida lite för engångsskull.
Ja skrittade+galopperade halva vägen till Bålsjö å vände för att Kozca skulle få göra av med
den överskottsenergi hon hade = lätt sits i ca 15min i full fart (ni som har häst fattar vad detta gjorde med mina
ben, som redan va paj).
Pernilla fick sen rida runt i paddocken å skritta+trava av henne i lång låg form.
OBS! När ja satt av så höll benen på att vika sig!

MEN anledningen till varför Pernilla ville rida va för att få med mig på Boxningen (90min) ikväll......
Så ja höll mitt ord och hade ingen aning om vad ja gav mig in på,
allt blev asjobbigt, allt tog emot och om jag inte har ännu mer träningsvärk imorgon så är det
något allvarligt fel..

Bara att fortsätta i samma takt som man börjat, Loppan ska galopperas imorgon, jag ska jobba
och träna hemma på kvällen :P

Gabbis jag och Fredrik
Man ser ju inte direkt ut såhär längre.. lår & rumpa ska bli FIT igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback