J O B B E T

Någon som frågade mig vad det va för jobb ja skulle få, så här kommer en ganska bra beskrivning :)

Jag ska jobba på Nordbo Gård i Ullånger åt AM Öberg.
Hon ska alltså anställa mig på heltid (40 timmar i veckan) och jag får Månadslön.

Tjänsten är på 3 ställen, så jag får ganska mkt variation :P

1. Nordbo Café - Baka bullar, tunnbröd samt fikabröd (så som Tårtor, kakor, bakelser osv.) Samt hjälpa till med det ekonomiska, betala löner osv...

2. Nordbo Gård - Hjälpa till i stallet med fölisarna samt med stona som kommer in för betäckning.

3. Gunnar Melander - Helgjobb, fodring+utsläpp+mockning, insläpp+fodring. 07-11, 16-18.

Jag kommer alltså ha rätt mkt att göra, men bara ja e ledig 2 dagar i veckan så är jag glad :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback