Utrustning-update no 2!


Grimskaft
Blått
25kr


Grimma
Blå
Strl. Cob
Pris: 20kr


Sadelgjord Sadelgjord
Svart/silver Svart/silver
Strl. 90cm Strl. 100cm
Pris: 20kr Pris: 20kr


Brösta m. avtagbar martingal
Svart/grön/silver
Strl. Cob (har kunnat ha den på Kozca, dock en aning trång då)
Okänt märke
Nypris 650kr
Pris: 250kr


Träns m. remont
Mörkbrun/mässing
Strl. Full
Bett (12cm) kan medfölja = 50kr extra
Pris: 200kr (med orginalpannband)
Nosgrimma Remont
Brun/silver
Strl. Cob/full
Pris: 50kr



Nosgrimma Aachen
Svart/mässing
Strl. Cob
Pris: 20kr


Boots Gummi Tyglar Gummi
Svart Svart/mässing
Strl. Cob/Full (väldigt anpassningsbara) Strl. Ponny/Cob
Pris: 20kr Pris: 50kr
Diverse benskydd;
fr vä. Hasskydd, Damasker (fram), Damasker (bak), Strykkappor (bak), Senskydd (OBS! XS!), Boots (ESKADRON)
Strl. S (förutom Damasker bak kan vara lite större och Senskydd XS)
Pris: 20kr/styck
Eskadronboots 50kr


Fleecelindor
Oliv, Vit/Fläder, Röd
Strl. ONE SIZE
Pris: 50kr/4st


Vojlock dressyr
Vit
Strl. 16-16,5"
Pris: 25kr


Schabrak Vojlock
Svart/Vit/Röd Grön
Strl. Ponny (16") Strl. Ponny
Pris: 50kr Pris: 20kr


Komplett sadel (stigläder+stigbyglar)
Svart
17"(?)
Pris: 300kr
Brun fårskinnspad
Pris: 300kr
Schabrak
Ponny/Cob
Pris: 75kr


Bates Elevation Cair (Hoppsadel)
Brun
16,5"
Passar de flesta hästarna
Pris: 7000kr

Vid intresse, skriv en kommentar eller ett mejl till [email protected]! :)

Kommentarer
» sofia

Hej. Jag vill köpa den grårandiga grimman och den svarta med busig text. Samt halsförlängaren. Om dom finns kvar

/Sofia Klint

2011-09-10 // 22:19:10
» Rebecka Borg

Jäääättegammalt inlägg - jag vet ;-) Men finns det bruna tränset med remont från treadstone kvar så köper jag det direkt! Kan du mejla mig? Jag bor i Örnsköldsvik :-)

2012-10-19 // 12:22:23
URL: http://akillez.blogg.se
» Rebecka Borg

Oj, såg nu att det inte var från treadstone. Men jag är lika intresserad för det! Mejlar dig istället, såg din mejladress nu :-)

Svar: 369kr kostar de på Hööks :)
Johanna

2012-10-19 // 12:23:31
URL: http://akillez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback