Stammis

Varför ska allt hända mig, just nu?!
Varit på röntgen idag igen, dom skrattade lite åt mig eftersom att
ja sa igår att ja ha sökt Röntgensjuksköterska :P
Haha, ska vi ta en rundtur direkt? ;) hah
Skulle få över hästarna över krondiket och lyckades få Kozca över mig..
Eller hon landade på min fotknöl, ja kunde inte röra mig typ alls så pappa kom
och bar in mig i bilen så att vi kunde titta på de närmare inne ist..
Åkte till Sundbrolund (vårdcentralen) och dom skickade oss direkt till Ö-vik.. igen.. :P
Som tur va så e de ingen skelettskada så ja får gå på kryckor några dagar å se
om de blir bättre.

Jobbigt att nått sånt här händer då man håller på att sälja hästen, kan inte rida
på ett par dagar så.. Pernilla kommer att få rida ist för mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback