Å hej å hå


kattis om Sjukgymnasten:
Hej !
Hoppas allt är bra med dig trots foten ...
Har du sålt stumpan nu ?

kram kattis

Svar: Hej! Det är jättebra med mig, förutom de här med foten :P
Har lite framtidsplaner som jag ska ta tag i och komma lite närmare
mina små karriärsdrömmar :)
Hoppas det går bra för er och Elin, hälsa!

Kozca ska åka till en tjej uppe i Bjästa på foder för senare köp,
hon har varit här och ridit ett antal gånger för att jag ska vara säker
på att det ska fungera.. Men om allt går som de gjort hittills så
ser det ut som om hon blir såld dit :)
kram






Lullade runt i skogen med Kozcan bara för att hon skulle få komma ut ur hagen å röra
på fläsket lite :P Gått å blivit en aning rund den lilla damen ;D
Satt mest stilla och smackade :P Öronen va spikade rakt framåt och hon verkade
tycka att de va jätteroligt, galopperade på lite ängar och i skogen och sen lite
jobb då vi kom tillbaka till vår "Ridbana" :) Skötte sig exemplariskt!




Nikki longerades, väldigt pigg hon med, studsade framåt i galoppen :P
Hon ska väl komma igång ordentligt igen nu.. lättare för mig att longera nu med foten än
att rida då ja måste va helt stilla isf..


* Imorgon kommer veterinären och besiktigar Kozca.
* Jag ska till läkaren ev.---> röntgen
* Emmy kommer med den nya hästen och hämtar Kozca.
* Vibyggerå rid- och körsällskap har klubbmöte (jag är vice ordförande..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback