S H O E S

Dom som känner mig utan och innan vet också att jag ÄLSKAR skor! Asså verkligen älskar,
kan inte gå in i en skoaffär mer än 1m så har högerskon åkt av och ja springer runt och testar
allt snyggt som nyligen kommit in xD

ALLTSÅ, vill du gå på stan med mig och inte bli långvarig, gå INTE in med mig i en skoaffär.

Här är lite skor som ja tycker om :)



Peter Kaiser 2249kr, finner du HÄR
- Dom här tycker ja va riktigt läckra! Skulle inte tveka att köpa de här om ja hade råd..


Pumps ruby, ord. pris. 598:- NU 399:- hittas HÄR
- Kan man gå i klackskor, så är de här de rätta.. jag skulle nog va bambi på hal is och bli höjdrädd xD
Men skulle va kul att få äga ett par :)


Vinterfodrade skoletter, 299kr (REA) finns HÄR
- Säger bara MUMMA! Hade ja gått i klackskor så hade de varit i såna här.. Ja ÄLSKAR dom här..
Är sjuukt nära på att klicka hem ett par :P



Vad tycker ni?

Nu kanske ser vad ja har lite för stil på skor som ja gillar mer än andra..
Snören och lite mer kaxigt på nått sätt, och dom ska sitta PERFEKT.. helst lite sött och oskyldigt med :)

Kommentarer
» Madde

Åh ja är också skotokig och de silvriga var ju dösnygga!!

2012-01-01 // 17:55:31
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback