Nyheter

Tänkte skriva hur mitt liv ser ut som nu eftersom att ryktet redan har
spridit sig.. (typiskt en liten by)...

- Jag och "K" har gjort slut.
- Jag jobbar Tisdag-Söndag som jag hörde sist jag kollade.
- Pernilla flyttar ner till Stockholm.
- Renoverar en "lägenhet"(nedervåning på ett hus) som jag
ska flytta in i så småningom.
- Kozca har en vridning i ryggen som ska åtgärdas.
- Miranda kommer snart inte finnas mer.
- Nikki måste komma igång så att hon kan tävla i september.

+ "K" och jag kommer att flytta till MIN lägenhet istället så
småningom så vi tar bara ett litet break för att jag kände att ja
behövde lite space för mig själv ett tag. Som det ser ut nu iaf, det kan ändras.


Bjuder på Kozcas döskalle som är på hennes rumpa :P



Kommentarer
» Josefine :>

Hehe grymt häftig bild ju! Jag vill också ha ngt sådant tecken på min pålle, hihi :D

2011-08-17 // 15:57:28
URL: http://equestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback