Allergisk??

Igår gjorde ja hemmalagad pizza åt hela familjen,
Fredrik kom ju hem ifrån Lycksele och pappa ifrån Dalarna..
Sedan så kom Emmy, som har Kozca å hämtade ett lass hö, tur hon hade
med sig 3 hurtiga pojkar som kunde hjälpa till :P

Åkte ner till lägenheten på kvällen eftersom att golvet på de nya
stället ska slipas och sedan målas vitt :)

Igårnatt märkte ja att jag va allergisk mot penicillinet ja käkar,
blev helt rödprickig hela jag, och de känns som om ja fått 3 miljoner myggbett
som aldrig slutar klia.. Smått panik.. men de börjar lugna ner sig någorlunda iaf..

Får ta de lugnt idag eftersom att ja även fått UNDER foten.. så ska inte gå allt för mkt

Man undrar ju varför allt händer just mig.. *SUCK*




Kommentarer
» Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-16/#comment

2011-08-29 // 12:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback