Snurrar

Nu är det snurr på verksamheten där uppe igen :P
Haha, en special yoghurt á la Johanna så gick de bra ;D

Ska snart se på halv 8 hos mig och sedan kanske ta mig en tur upp till stallet
och kika på våra söta hästar :) Carisma blev på jättebra humör nu när hon
blev rakad, hon hade så mkt tovor förut som gjorde att de gjorde ont när
hon gick så hon ville helst bara vara inne... Stackaren..

Nu e hon iaf pigg och glad igen och hon tyckte de va skönt att ngn kliade lite på henne :)

Ska försöka fixa en skiva till min bil för Radio'n här suger verkligen..

Skänker en tanke till min älskade "K" som är ute och kör timmerbil... Kranen tippade igår
så han e lite skakis, ville egentligen inte åka och jobba men.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback