Hard work!

Väckaren ringde 06.00, satte mig i bilen å körde till verkstaden.
Satt och väntade på han som skulle byta bil med mig en timme men så
ringde ja till honom och då visade de sig att pappa sagt fel till mig,
det är IMORGON bilen ska in på verkstaden.. Fy va jobbigt!



Åkte hem igen och försökte vila lite men de va typ omöjligt,
gjorde klart min tårta och åkte sedan till mamma som va på kyrkan.

Har satt upp väv + målat en vägg uppe på församlingshemmet,
käkade lite lunch också här hemma :)

Nu e man helt slut så de blir paltkoma hela kvällen nu,
Pernilla ska mocka idag eftersom att ja fixade de igår :P

Ska se på Red Riding Hood nu med lite smörpopcorn :)


Banantårta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback