Åhejåhå

Ligger nu i sängen redo för att möta drömmarnas värld..

Gick bra på hoppträningen, red utomhus.. Zidane är en pärla :) Han visste exakt hur mkt jag
orkade idag :P haha söt

Har massor uppe i huvudet just nu.. Har iallafall bestämt mig att INTE ta jobbet som beridare i Skåne,
av flera skäl.. Det kommer nog fler möjligheter så småningom..

Funderar iaf på vad jag vill med livet.. Planen som den ser ut nu är:

* Gå ut skolan (tar studenten om 6 veckor)
* Jobba på Nordbo Café hela sommaren

* Lära mig att köra skogsmaskin
* Jobba åt pappa och köra skotare

* Göra Högskoleprovet
* Ev. Hästskötarexamen
* Ev. utbilda mig till sjuksköterska

* Ev. starta eget och ha försäljningsstall (det som e målet just nu om ca 1-2år)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback