Skola igen

Ny vecka, nya utmaningar.
Fredrik kom hem igårkväll och va jätteförkyld å hostade en massa.. Inte kul, det är tur att
man kan sova hårt iaf xD
Sitter hemma i Lid nu och hade tänkt ta reda på lite grejer som ja har här..
Känns dumt att ha massa saker där man inte ens är 1 gång i veckan ;)

SVAR TILL ANONYM - Längtar fruktansvärt mkt!:
"Den enda anledning till att dom vill ha dig är för gratis hjälp. Dom skiter helt fullkomligt i vem du är eller hur duktig du är. Ha det så kul med slaveriet! ;)"

Jag va där i maj någongång och provred en av hästarna som står i deras stall (stod)..
Kim red först sen fick ja hoppa upp. Ägaren tyckte att jag red den hästen bättre än Kim och tyckte att
jag borde åka dit och rida hästar åt dom.
Li va med också och tyckte de såg riktigt bra ut.
Umgås med Tom och ibland Kim på fritiden också så jag tror jag klarar mig alldeles perfekt..
Slavgöra e hemma hos Linda Heed! haha


Kommentarer
» Eleonor

Hej! Kul att du hitta min blogg!

Känner inte igen dig på de bilder jag sett - vad hette din häst?

Av vilka skäl flytta du till norrland, och VART i norrland är du? De är ju rätt stort. Jag hade min praktik på Hippologum i Umeå.

Mvh

/Eleonor

2010-09-14 // 14:25:43
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
» KlassKOMPIS

Vet du att vi i klassen hatar folk som ljuger och gör sig märkvärdiga. alla har märkt det så börja prata och sluta förvräng sanningen för ingen blir imponerad ändå!!

2010-09-15 // 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback