Längtar så fruktansvärt mkt!

Veckorna rusar och det är snart dags för praktik igen, tydligen :P
Det gäller 2 veckor, antingen 42-43 eller 43-44...
Sååååå, jag tänkte att jag skulle passa på att vara så nära alla på Vreta som möjligt,
skickade ett meddelande till Kim och hon va bara glad att ja ville komma,
så jag ska alltså åka till Linköping på praktik hos Familjen Krog (Li, Kim och Tom Krog)
och hjälpa dom lite i stallet :)
Får alltså vara med allt vretafolk varenda dag om jag så vill :D <3<3

Allting kommer bli så otroligt bra, Fredrik är på Tv-pucken å dömer så jag e själv
här hemma.. Men det går bra ändå, även fast man saknar honom..

Och Kozca har det bra där hon bor nu, hoppar och tränas utan större problem, sett
lite bilder på henne och hon ser ut att trivas :) Lilla plutt

Kim
Kim Krog - Falsterbo, på Spit Fire Equus
krog
Tom Krog

Kommentarer
» Anonym

Den enda anledning till att dom vill ha dig är för gratis hjälp. Dom skiter helt fullkomligt i vem du är eller hur duktig du är. Ha det så kul med slaveriet! ;)

2010-09-13 // 09:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback