KLASSKOMPIS

Ville bara säga att jag aldrig ljugit om något jag sagt.
Allt jag har sagt har jag varit med om, och om det verkar som om jag skryter
eller försöker göra mig märkvärdig är det för att jag saknar Linköping
så JÄVLA mkt!! Inte så lätt att bara flytta ifrån allt man älskar, min bästa kompis,
skickade iväg hästen och de knakar i förhållandet.
Jag behöver något som muntrar upp mig annars kommer jag bara hoppa av
allting och dra tillbaka till Linköping, har både jobb och boende där om jag bara vill.

Säg det direkt till mig istället för bakom ryggen!


Lkpg <3

Kommentarer
» Maria

Och visst blir man trött på sådana människor som tycker så mycket men när man konfronterar så har de inget sagt.. Usch, har man verkligen inget bättre för sig än att snacka strunt?

Ta inte åt dig! <3 Man ska vara stolt över sina erfarenheter och upplevelser!

2010-09-15 // 13:21:32
» nordvikare

Vet inte hur det är för dig nu eftersom det är ett gammalt inlägg jag kommenterar..Men hoppas det känns bättre.

Vet själv hur det är att flytta ifrån ett ställe som betyder mycket för en..

Bara härda ut :)

2010-12-18 // 18:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback