Skola + möte

Igår va de ganska trevlig dag.. Vi hamnade på Paradisbadet, somnade
som en stock på kvällen :P Vaknade av att ja fick ett sms halv 8..
Somnade om å blev väckt av väckarklockan på mobilen som stod på 09.15,
bara att kliva upp och ta nya tag!
Fredrik som som en sten, så de va bäst att vara tyst...
Jago pratglad som vanligt på morgonen gav mig en puss på näsan och
tyckte de va allatiders att ja vaknade och höll honom sällskap :)
Fick skjuts till skolan, hade klassråd/möte och åt sedan lunch med Robin och Jonas..
Ska snart på Matte sen Psykologi, rätt härliga ämnen enligt mig :P
Sen bli de möte med Sara (mentorn), Payman och en Kurator.. Ska bl.a. diskutera
hur mitt schema ska se ut och hur ja ska få ihop alla kurserna.
Mamma och pappa ska sitta med också, så får åka med dom hem sedan ;)
Får se om jag följer med Pernilla till ridskolan eller om ja stannar hemma och
bakar lite Bondkakor, och ser på Top Model som startar idag :D


Tyra Banks..
Vet inte varför man gillar att se på alla dom här programmen men..
på nått sätt fastnar man :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback