Ojojoj

Nu är man inte speciellt aktiv igen med det här bloggandet..
Kanske för att man har fullt upp..
Helgen va riktigt trevlig, på lördagen så flisade vi, blev god mat på
kvällen och allmänt bra.
Söndagen började med att sätta sig i bilen och köra ner till Sundsvall,
där vi skulle va på bröllop :)
Cia (Cecilia) och Mattias skulle gifta sig och för den som inte vet vem
dom är så är Cia dotter till Göte och Berith som har Gårdsbutiken i
Själand och Härnösand. Hon har även sytt min balklänning som jag
hade i 9an, kan berätta att en ny är på gång för studentbalen :D
Efter fikat så va de en paus på 2½ timme så vi åkte in till Birsta och
handlade lite, Pernilla fick ett par Converse skor som ja e väldigt
avundsjuk på .. Och köpte present till Timmy som fyllde 2år igår.
Åkte sedan tillbaka till bröllopsfesten och fick massa god mat och va
allmänt social :P
Kom hem vid 11-halv 12 på kvällen..
Vaknade utvilad på måndagmorgon och hade skola då, sen slutade
ja vid 14 så mamma kom och hämtade mig.
Skulle då hämta upp Pernilla med.
Åkte sedan till församlingsgården där vi hade alla saker till tårtbakning..
Blev 13 tårtor gjorda, tog en stund men de blev till slut klart :)
Sen va de hem och käka något sen promenera med Timmys present..
Va där några timmar, käkade tårta och så.
La mig å tittade på en film i sängen sen.
Och nu idag är jag allmänt borta och vill bara försvinna ett tag,
hostar och kraxar å mår bajs...
Längtar till på fredag då de blir LINKÖPIIIIING!! :D <3<3<3


Klänningen som Cia sytt :)
Fr. Vä. Jenny Wedin, André Wallin, Johanna Viklund, Peder Svensson


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback