Ingen röst, ingen skola

Vaknade och hade sjukt ont i halsen, klev upp som vanligt och gjorde iordning mig..
När ja skulle säga hejdå till Jago och Fredrik så kom de inte fram någonting alls,
så jag skickade ett sms till mamma så hon kom med mirakelmedicin (förkylningshonung)
och hon ringde också skolan och sjukanmälde mig..
Va bara att käka honung och gå och lägga sig igen, när Fredrik vaknade så petade han
på mig och frågade varför jag inte va på skolan..
Och då kunde ja faktiskt iaf viska fram varför :P
Nu kan jag iaf prata, men inte några högre toner om man säger så, pratar väldigt tyst
och har sjukt ont i halsen.
Men de blir skola imorgon och skriva ett matteprov.

Hoppträningen igår gick förresten jättebra! Red Mango, och ja har kommit på hur man ska
rida henne :D Inga tjurigheter eller vägringar för att hon bara inte ville utan va för att de va
titthinder, sen när ja tog om så hoppade hon utan problem :) Finhästen! <3
Får se om man ska lägga ett bud på henne eller hur det blir, ska mest troligt rida henne
på träningen nästa vecka me och se hur det går..


Mango

2003
Polskt Halvblod
e: Galon u: Montana
 
Brunt sto, ca 165 cm


Mango är alltså till salu


Kommentarer
» Sussi

Mango är en fin tant <3 En riktig liten dressyrstjärna. Skulle du inte ha en unghäst så du inte tappade intresset?

2010-10-08 // 09:57:12
URL: http://www.haststam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback