Fullt upp!

Har kommit hem ifrån praktiken som har i övrigt varit jättebra och givande!
Fick göra det mesta och ja e glad att ja valde att åka dit.
Nu när ja kommit hem så är det lite som händer i krokarna..
Kozca kommer hem igen, så har fixat stallplats inne i Ullånger och
ska låna en nordsvensk brukshäst (Plutten) av Ann och Lasse Olsson :)
Allting har löst sig jättebra, och ska ner till Sundsvall imorgon och se
vad som e problemet med Kozca, blir alltså lite ridning för min del.
Ska också köpa en present till Pernilla.. Kommer bli bra det.
Måste fixa mig ett jobb också för att kunna ge mat till 2 hästar, betala
stallplatser osv.. Jag kommer ha lite att göra framöver.....
Tänkte ladda upp lite bilder ifrån praktiken :)


Longering av Balou


Bästa IT i stallgången ^^


Kim och Tom på väg ner till ridhuset


Corazone och jag på väg till ridhuset


Plutten, han som kommer vara sällskap åt Kozca i vinter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback