Bara för att jag har tråkit

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år, men ska fylla 23.. :S 
2. Vem var den senaste du träffade? Pernilla
3. Hur lång är du? 160cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Räknas OC?
5. Kan du byta olja på bilen? Ja, tror de iaf :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Fredrik, får jag göra det själv då
7. Har du fått fortkörningsböter? Nej, inte än...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo
10. När såg du senast din mamma? Imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
13. Vilken var den senaste bok du läste? Dont open your eyes - Ann Halam
14. Vilken är din favoritplats? Många ställen, men på hästryggen och att få komma ut i naturen.
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm.. en laggård tror ja
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På ett sjukhus, som sköterska
17. Vad skrämmer dig? Hur många det finns som är nästan vuxna men ändå så omogna.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jago!
19. Läser du dagstidningen? Ibland
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan ^^ 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 som e min bara min!
23. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
24. Har du någon gång spytt? Ja, x antal gånger
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, men barfota på sommarn
26. Är du social? Ja ganska
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys sorbet
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig ett fint ställe på landet
29. Tycker du om kinamat? LOOOOVE IT!! <3<3 
30. Tycker du om kaffe? Ja när det serveras :P
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Dansar du i bilen? Svårt de..
33. Kan du spela poker? Kan jag säkert, har kunnat iaf
34. Tycker du om att mysa? Ja <3
35. Är du en beroendemänniska? Ja, jag är beroende av Fredrik
36. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Hmm.. va när vi åkte ifrån ridskolan.. tror de va Radio Västernorrland 
37. Vill du ha barn? Ja absolut!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite Spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, satt fram när ja åkte in med Pernilla
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på hur vädret är
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv och hästar
42. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev i almanackan?
43. När känner du dig lycklig? När allting går som planerat, och allt känns perfekt!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En läkeroltablett
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa tror jag
46. Välj ett ärr på din kropp? Höger lillfinger
47. Vad har du för ringsignal? Stamp on the Ground, Radio Edit - ItaloBrothers
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror inte det
49. När var du i kyrkan senast? vet faktiskt inte, va i församlingshemmet och hade hand om kyrkkaffet för inte så längesedan
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Stadium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback