Leende på era läppar ;)

Haha tänkte bjuda på lite roliga saker såhär en mörk vinterkväll ^^

Vem i Transylvania ringer man till om man vill hyra ett släp?
Svar: Greve Dragkula.

Vad heter den gladaste koreanen?
Svar: Chung Ehn Song.

Vad heter Finlands sämsta boxare?
Svar: Ranta Runtiringen

Vad heter Finlands längsta invånare?
Svar: Enoch Nitti
Vad heter hans fru?
Svar: Sirka Nitti

Vad heter Finlands värsta bärodlare?
Svar: Maski Hallonen

Varför köper man kläder?
- För att de inte är gratis

Var kan man köpa kor billigast?
- Korea.

Vad heter Norges sämsta skidåkare?
Svar: Björn Dåhli.
Svar: Inge-Gli.

Förl it ese xge ru pph ovtil lök ad läss vå righ et. (Läs igen men gör det sakta)

Detta är ett meddelande från knullkontakt.se. Du har nu haft din annons ute i 3 månader utan att få svar. Vill du att vi försöker en månad utan bild?

Jag kom inte in på snickarnas årsfest.
- Jaså? Varför inte?
- Det var fullspikat..

SMS SERVICE:stadsbiblioteket.se Vi ber dig returnera boken ”sex med svin”. Samtidigt vill vi meddela att boken ”Att leva med liten kuk” har kommit in.

Hej! Det är jag, din mobil, jag har inget att medela. Jag ville bara komma ur byxfikan. Lukten från ditt könsorgan är förjävlig!! Tack för lite frisk luft.

idag e de internationella var-snäll-mot-en-utvecklingsstörd-dagen. så skriv till en efterbliven vän som jag just gjorde. det spelar ingen roll om du slickar på lyktstolpar, ligger med djur eller ibland skiter ner dig. fortsätt kämpa vännen. du är speciell.

Vad är definitionen på oskuldsfullhet?
En nunna som arbetar på en kondomfabrik och tror att hon gör sovsäckar för möss.

Nära skjuter ingen hare, men kommer du tillräckligt nära kan du skrämma ihjäl den jäveln.

Far åt helvete, mor åt gröt.



Hoppas det gav er lite ljus i mörkret ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback