Bäst bäst bara häst!! ;D

Nu är Kozca placerad där hon ska vara och allting e helt perfekt! :D
Hon har skött sig som en liten PÄRLA varje gång ja ridit..
Igår klev ja upp 05.30 å red ^^ Sen red ja en gång till på kvällen,
gick skitbra båda gångerna :D
Sen så red ja ute på åkern idag och de gick ju bra de med..
Vad har ja för häst egentligen? :P Hoppträning imorrn då :D:D
Va i Övik idag å hade körlektion, gick riktigt bra, hon sa att de märktes
att ja kört mkt bil innan ;)
Sen åkte vi till Granngården å köpte Foder (Krafft Grov 125) och ett
marinblått schabrak som ska matcha till bröstan imorgon.. Va inte så snygg
men de blir bra träningsschabrak :) 150kr bara så de va lugnt..
Fredrik ska köra upp mig till stallet snart så ska vi natta den lilla hästen
och se till så hon får mat och mår bra.
Lite tråkit bara att min telefonkabel e borta, annars kunde ja lagt upp lite bilder :P
Men de e härligt att de e snö iaf, kommer mer imorgon :D


Typ de schabraket som ja köpte, fast de e en häst broderad i nederkant.
Hittade skitsnygga benskydd som ja tänkte eventuellt börja samla till :D
Kanske finns i Göteborg på mässan ^^


Kommentarer
» Fanny

JAg har såna fast med den andra knäppningen när jag fick hem dom blev jag så besviken kan ta med dem till skolan nnågon dag om du vill se dem :(

2010-11-16 // 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback