Natt i lastbilen! :)

Haft en helt underbar kväll/natt/morgon med Fredrik :)
Åkte först till Villan med Emma, och väntade på att Fredrik och Håkan skulle komma med lastbilarna
och hämta upp mej..
Emma, Jesper och Amanda följde med till bussfickan och överlämnade mej till min älskade pojkvän! <3 :D
Åkte typ 1mil in i skogen, mitt ute i ingenstans och parkerade på en uppskottad plan, sedan va det
bara att hoppa i säng.
Sov så sjuukt gott, precis under taket, så ALL VÄRME ÅT JOHANNA! :P haha
Vaknade vid 7 eller nått av att Fredrik klev upp..
Klädde på mej och väntade på att vi skulle få komma in på byggområdet, men
det skulle ta någon timme till, så vi la oss och sov igen <3 Herregud vad jag älskar att bara ligga och kramas!!
Vaknade av att Håkan ringde och sa att han va klar, och att vi kunde köra in.
Hoppade in i Håkans lastbil och fick skjuts till skolan :)
Så va den lilla tiden med min älskade över "/
Ska ju hem om en vecka så jag klarar mej faktiskt :) <3
Sedan blev de att fira Magda (lärare) och käka tårta...

Rida Kozca ikväll :) <3

Fattar inte hur lycklig man kan vara! Jag har världens mest underbara pojkvän och jag vill aldrig någonsin förlora honom! Gör ALLT för honom! Han är nummer 1, och kommer alltid att vara!

Kommentarer
» Amanda

Gud vilken snygg och bra blogg! Verkligen värd att besöka fler gånger! :)

2010-03-18 // 16:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback