Sweet or Sour?

Upp 07.15 och käka frukost, skola till 12.10.
Hem och gick till stallet å mockade samt fixade hö, va ut till hagen och myste lite också :)
Tittade sedan på Ghost Whisperer :D
Ut till stallet igen och red lilla Kozca :)
Hon va superfin, och bråkade inte det minsta :P
Sedan så blev hon jätteglad när Majsan kom in i ridhuset :)
Hoppträning på Torsdag inför Terese Thor :D
Gjorde sallad till middag, dock väldigt många olika indegrienser,
mumsigt värre!
Upp imorrn tidigt och byta täcken på Turbo och Kozca,
sedan stalldag, ska hoppa på förmiddagen, Anpassning av Utrustning på em...
Kommer btw antagligen inte åka till Tyskland (Ludger Beerbaum) dykte upp ett
IG som jag absolut inte hade någon aning att jag hade.. :S Dessutom var
min närvaro usel i 1:an så jag har sämst närvaro av alla.. "/
Känns inte någon mening att kämpa för att få åka heller, bättre någon annan
får platsen..


Kommentarer
» Therese

Jo, man får ju hoppas på att betygen inte räknas! x'D Tack för din uppmuntran :)

2010-01-19 // 22:10:32
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback