Sjuk?

Det var ganska längesedan jag gjorde ett inlägg, men ja skrev värsta uppsatsen, och det försvann
och då är man inte så sugen på att skriva om allt igen..

Va hemma i norrland i helgen, och hade det helt underbart verkligen!
Körde massa skoter, och bodde hos Fredrik <3
Hade btw 6 MÅNADER i måndags! <3 :)
Älskar honom så sjukt mkt!


Hopptränade igår, och det gick super som vanligt, Therese va jätteförvånad att Kozca kunde gå
med på alla övningar och hon bråkade nästan ingenting..
Dock så va jag lite instabil, hade ju inte ridit på nästan en vecka, men men det löste sig :)

Skulle ha dressyrtränat idag, men kände att om ja varit hemma ifrån skolan så ska jag inte träna
heller..
Har suttit vid toaletten nästan hela natten, och det känns som om man blivit överkörd av en
lastbil
eller nått liknande..

Väcktes 14.30 av Linda, som frågade om vi visste vart brödrosten va xD

Måste på skolan imorgon!
Får se om jag får i mig någon mat nu också, hoppas kan man alltid göra :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback