Bästa dagen i hela mitt liv!!

Dagen började med att min mobiltelefon ringde, ett utländskt nummer.
Visade sig vara ifrån Finland..
En tjej som skulle flytta till Höga Kusten och skulle antagligen behöva
hjälp
med att sälja sina hästar eller iaf några av dom, och hon frågade
en massa saker hela tiden..
Så antagligen så har jag ett sommarjobb som går ut på att sälja hästar xD

Efter de samtalet va jag så pigg att ja kunde inte somna om.
Va superinspirerad till att söka jobb, så jag satte mig vid datorn och ringde
ca 20 samtal, och fick fram några alternativ.
Skickade även in en jobbansökan på ett extrajobb i Linköping.
Måndagar - Torsdagar, 17-21. Ska isf sitta i telefon och ge bort spärrservicenyckelbrickor :)

Lone kom ut till vardagsrummet och frågade mig om jag hade pluggat till
provet..
Som ja hade glömt xD
Så vi
pluggade stenhårt i skolan precis innan lektionen.
Gick rätt okej tyckte jag.

Resten av dagen flöt på och Line va väldigt bra sällskap :)

Kom hem och satte mig vid tv:n, kollade på Ghost Whisperer, och fick sedan ett
sms om att provresultaten fanns på internet nu.
Gick och kollade, MVG på provet! :D

Fick sedan ganska direkt ett samtal, okänt nummer.
Det va killen jag skickat jobbansökan till, och han ville att jag skulle komma in
på en jobbintervju på tisdag. Så det bestämde vi, och jag håller verkligen
mina tummar stenhårt!!

Fick ett sms ifrån Wonders ägare där det stod att dom skulle vara med i ponnyallsvenskan
i lag
. Och att en tjej hade gått igenom henne och konstaterat att hon haft föl tidigare :)
Så himla stolt! Nånting måste jag ha gjort rätt!

Gick ut till stallet och red min älskade häst, hon är verkligen bäst, min stjärna, en del av mitt
hjärta finns hos henne.

Gjorde massa god mat, och kikade lite på tv:n..
Kom sedan på att det är fredag imorgon, och jag är ledig på fredagar!

VILKEN DAG!
Vädret var dessutom helt suveränt! Minusgrader och sol, och snö överallt!

Nu fattas det bara att Fredrik dyker upp också, tyvärr tror jag att de e smått omöjligt..


Kommentarer
» Tessan

Gud vad det låter härligt! :'O

Längtar lite tills när jag kan börja söka jobb.

Vad va det för prov föresten? I vilket ämne? (:

2010-02-11 // 23:15:19
URL: http://tossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback