Jul över igen

Ja jag kan väl säga God Jul allihopa lite i efterskott,
hann inte gå in på datorn överhuvudtaget igår..
Fick iaf det jag ville ha i julklapp:
Ridskolan betald (ca 4000kr)
Vintertäcke m hals (till Kozca)
Stövlar, lite finare som ja kan ha på vintern
Vantar
Presentkort (500kr) på BirstaCity
200kr
Lakan
Underställ

Kommer inte ihåg nått mer, men jag gissar på att det är några saker till..
Vad fick ni för ngt i julklapp? :)

De kanske blir utgång ikväll, har inte bestämt mig än, men de blir först
middag hos "svärföräldrarna" tror ja :P


Bara för att Kozca e bäst! ;D haha som vanligt i mina inlägg..
Bara bara hästar... eller bara KOZCA kan ja säga :)
Älskar mig Carl Fredrik Svensson också

Kommentarer
» Maria

Go' jul på dig med i efterskott, hoppas den blev fin i alla fall! Här var det mest barnen som varit snällast, men en plattång och go-parfym smög ned i tomtens säck åt mej! hihi.. och inte förglömma videokameran som svärföräldrarna råkade skicka med! Oh yes! :)

Kram på're!

2010-12-25 // 20:35:06
» Mira & tilda

Vilken cool bild! :D

2010-12-26 // 18:37:49
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
» tilda&Mira

sv jo fast nu tänktev inte vi på hur dem kändes att ha på sig utan hur dem ser ut. Dem gamla är grymt sköna! Jag (matilda)har sånna. Och jag tycker inte dem är särskilt snygga, dem är säkert sköna men a.. Inte värt priset liksom ;)

2010-12-27 // 16:25:41
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback