Vååår!

Längesedan jag skrev igen.. sorry alla läsare :P

MEN jag håller på att bli riktigt pigg, även fast Anna är sjuk så har jag klarat
mig undan
:)
Käkar massor med frukt, fuskar inte med frukost och annan mat,
ser till att komma ut varje dag och det fungerar alldeles utmärkt!
Jag får verkligen inte bli sjuk när jag åker till Tyskland, det går bara inte.

Kozca går helt okej, men har lite svårt att koncentrera sig när det blåser
mkt ute.. Har kört lite galopprogram på henne så att hon får göra av
med lite överskottsenergi.
Fick dock vila idag, hon har gått varje dag i 2 veckor, så det blev en liten
promenad i solskenet :)

Har haft 15 grader i skuggan i flera dagar nu, riktigt skönt faktiskt!
Dock så blåser de så sjukt mkt.. Bara de ja kan klaga på :P

Har iaf räknat ut att jag inte behöver sälja min dressyrsadel :) Kommer att ha tillräckligt
med pengar
så jag kan köpa en hoppsadel utan problem också :D
Får hem en brun John Whitaker strl 56 på tisdag också, betalar bara 1200kr för den :)
Nu är det bara att fixa en brun tävlingskavaj och ett par snygga bruna stövlar/skor, gaiters..
Fixar de i Tyskland :D
Firar
ju Midsommar där nere också, så det blir väl krogen gissar jag :D

Love my darling! <3
Carl Fredrik Svensson

Ravelli, hingst, e. Damino, u. Wiie Elegant xx
Skolan fick ett till föl när Anna och Sanna hade fölvak också,
ett sto,
Ruth, e. Don Primero, u. Jalusi
Hade stalldag några timmar efter hon fötts :)

Kommentarer
» Lena

Hej du! Jag tycker det är på tiden att du ändrar fotona högst upp så att vi kan få se Kozca också bland hästarna du rider... ;) Ha d så gôtt - Kram!

2010-04-24 // 08:34:46
» Linnea -ungmamma & ryttare

Nu tjatar jag om tävlingen igen ;)

Du behöver inte rösta men det skulle betyda jätte mycket för mej!



Jag är en av dom 20 stycken som är nominerad till att bli årets bästa ungmammablogg, den med flest röster vinner.



Man för rösta 1gång/dag och det gör man genom att klicka på länken och skriver nummer 8! Tävlingen avslutas sista augusti.



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-10 // 10:28:07
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
» Johanna - elev på Flyinge

Åh så söt :)

2010-08-10 // 13:48:34
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback