Tävling och ingen sovmorgon...

Det har varit lite att göra i helgen.. Som vanligt..
I fredags red jag Wonder och gjorde iordning inför tävlingen på lördag..
Tittade lite på film, fredagkväll i Annas säng.. orkade inte gå och lägga mej
i min egna så vi sov båda i hennes säng xD Varmt och skönt iaf :)
Upp vid halv 8 tiden på lördag, fixa alla papper, gick till sekretariatet och
visade upp allt.. Och när jag plockade fram pengar så sa dom "eftersom att
du är en av skolans elever så behöver du inte betala någon startavgift" :D
Gick banan för 90cm (jag tyckte det va lämpligt högt faktiskt! :O)
Fixade sedan Turbo och började rida fram.. Kändes ganska fin och
jag va ganska taggad :P
Travade in på banan (sen som vanligt xD), gick dock väldigt bra..
Men va inte riktigt klar ur svängen på näst sista hindret så då rev han
med bak.. Men men, kändes annars väldigt bra :)
Gick sedan till framhoppningen där Anna satt och hoppade på Atom,
Emma va supersnäll och gick omkring med Turbo så att jag kunde titta
på Annas runda.. haha Anna red jättebra och kom rätt på typ alla hinder
men hästen ville inte riktigt lyfta på benen xD (Rev 6 av 8 hinder hahahha xD).
Lämnade sedan Turbo i boxen, gick sedan å kollade lite och gick banan för 1m,
då började jag känna att det började bli lite högt, haha.. lite höjdrädd, jag vet!
Red fram och hoppade fram med hjälp av Anna och det kändes mkt bättre
nu än innan :D Och höjden va inga problem alls på snälla Urban :) <3
Sista språnget va superfint!
Kom in på banan och första sprången va superbra.. Sen efter att ha kommit in
alldeles för stort på en oxer så gick det utför.. Höll på att åka av för att han hoppade
så stort xD MEN jag satt kvar och Turbo fortsatte som om inget hade hänt.. Samlade
ihop tyglarna igen och försökte sätta tillbaka honom eftersom att det gick fortare och
fortare.. Men det är inte så lätt för lilla mej att göra det på så kort tid.. Så det blev 2
nedslag men han va superfin och nu tycker jag att det är superkul att hoppa igen :D
Va helt slut efter det..
Ska lägga ut filmerna på rundorna på YouTube :)



Upp några minuter i 7 idag för att fodra..
Gick hem och sov en timme, sen släppte ut alla hästar + sopade och fixade Wonders mat..
Sov en stund till efter det..
Har haft superont i magen och mått allmänt dåligt, va ut och plockade lite äpplen, och klättrade
lite i träd xD Hade lite tråkit.. Tog lite bilder med kameran också, dock hittar jag inte
USB kabeln så jag kan inte lägga in dom på datorn "/
Saknar min älskade pojkvän som är på väg ner till Södertälje för tillfället.. <3<3
Bara några dagar kvar!



Wonder åker antagligen imorgon, ska besiktigas och förhoppningsvis skos om...
Kommer bli tomt utan henne.. Trodde jag inte skulle kännas ngt, men det kommer
att gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback