Helgen <3<3

Min helg har varit helt underbar verkligen <3

Fredag: Jag, Anna och Emma åkte in till Linköping och såg på "Flickan som lekte med elden"
och blev sedan hämtade av Fredrik som hade åkt hela vägen ifrån lilla Ullånger för att
komma hit ner <3 Va tvungen att åka in på Ica Maxi för å handla lite frukost osv.
Åt lite mat och kladdkakan som jag gett Fredrik i 2 månaders present :) <3
Va skittrött verkligen och skulle upp på Lördagmorgon för att fodra osv.. Men vad gör man
inte för sin älskade pojkvän <3 :)

Lördag: Upp kl 06.55 för att fodra.. Fredrik följde med ut också <3
Gick sedan in igen och jag åt lite frukost och gjorde en macka åt Fredrik som hade gått
och lagt sig igen :P Stackaren, helt slut efter att ha kört halva dagen på Fredag..
Ut igen och släppa ut hästarna, Fredrik hjälpte till och va superduktigt :D <3
Anna va såklart med också..
Efteråt så gick vi hem igen och tyckte livet va allmänt bra,
fick sedan ett samtal av Elisabeth att vi skulle komma till stallet..
Hade en ganska duktig diskussion med henne om fodringar osv xD haha
På eftermiddagen la vi oss i sängen och sov lite innan jag och Fredrik åkte in till
Linköping för att käka lite.. Blev på Restaurang China :D
Sjukligt god mat och riktigt bra sällskap <3
Hämtade upp Tobbe på vägen hem, och va sedan lite social med Anna´s mamma :)

Söndag: Upp vid halv 11 och åkte direkt till Mantorp med Emma och Fredrik för att titta på
när Anna skulle tävla Turbo, 115 och 120.
Satt i cafeterian och åt frukost, kaffe korv och äppelkaka :) mums!
Åkte och handlade lite mat.. Till tacos och så att vi kunde baka lite..
Ringde också på en diskmaskin som vi skulle hämta under kvällen.
Sen fick vi en liten impulsiv tanke "Vi åker å badar!!!" alla va på förutom Fredrik..
Men efter lite övertalning så gick de också :)
Kul på badet (Äventyrsbadet i Linköping) sen hem och laga mat.. 
Fredrik och Lone åkte och hämtade diskmaskinen :D
Käkade sen och Fredrik och jag va tvugna att sova i vardagsrummet, men det va 
ju mysigt det med :) <3
Sista natten med älsklingen <3<3<3 "/

Måndag: Fredrik körde mej till skolan och jag hade vanlig skoldag...
Hoppträning på kvällen med Turbo <3 Han va skitfin! :D
Tävling på lördag :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback