Less!

Nu är lovet slut och dags för skolan igen.
Har haft en fantastisk vecka hemma i Höga Kusten :) <3
Ville verkligen inte åka ner igen.. Vad åkte jag ner till egentligen?(!)
Har ingen häst, tycker utbildningen inte ger ngt, längtar till Fredrik hela tiden,
kommer bli sjuk för att det börjar bli vinter..
Usch, är bara så himla less på allt.. Less på hästar, eller rättare sagt
det är inte kul utan egen häst.. När man har haft egna hästar i typ 10år och
plötsligt blir utan så tappar man sugen totalt.
Hittar inte heller ngn häst ja kan låna, och hittar ingen som kostar
så lite som jag har pengar till "/
Vill bara upp till Fredrik och leva livet..
Jobbade i stallet på Lördag så jag får nog runt 1300kr..
Skulle egentligen ha jobbat på Söndagen också men jag mådde så sjukt
dåligt, så det gick verkligen inte.. tänkte bara "Där flyger 1300kr iväg..."
inte så himla kul..
Tog hand om Bryan på kvällen, han va superglad när han fick komma ut
ur boxen :)
Har gått upp i vikt också, haha.. har aldrig vägt såhär mkt nån gång, och det
märks på mej också.. (tycker jag iaf xD)
Längtar till Jullovet (18 december-11 januari!) :D
Superlång tid kvar tills ja kommer upp till Fredrik igen :'(
Åker upp den 19 november.. Då Fredrik fyller 23..
Det är typ 2 ½ vecka kvar dit!!
Vill bara hem NU!
Funderar på att hoppa av skolan, blir ändå typ inget efter man pluggat klart...
Vill bli Sjuksköterska ist.
Men känns så himla dumt i mitten av tvåan..
Får se vad som händer bara.

3 månader med Fredrik på Söndag <3<3 Haha så himla kär! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback