Kalmar

Jag är KÄR och GALEN så är det bara! :D
Åkte till Kalmar idag med Anna för att titta på häst :)
Niccoszca V
f.2002
Halvblod(75%)/Fullblod(25%)
Skäck
162cm


helt sjukt underbar häst! <3 superkär! Va som en D-ponny, helt perfekt storlek och passade helt fantastiskt... MEN den va lite ryckig i höger fram så jag tvivlar på att den går igenom en besiktning.. Sen så har inte jag någon större lust att stanna kvar här nere över Jul och Nyår, och man vill ju inte låna ut en nyinköpt häst.. MEN fick ett samtal efter att jag skrivit att jag verkligen vill ha henne och att jag inte kan ta den förrän efter jul isf..
"Jag vill att du ska köpa henne, så jag tycker att du lägger en handpenning på henne och så fixar jag besiktningen, går hon inte igenom så får du handpenningen tillbaka. Och jag kan ha henne här hemma tills du börjar skolan igen efter jul."
HELT ÖVERLYCKLIG!
Håller verkligen tummarna på att den går igenom, skulle vara helt sjukt fantastiskt!
Kan inte få tag på en bättre häst, så det skulle vara grymt om det gick i lås! :D

Nu är det bara några dagar kvar tills jag får träffa Älsklingen igen <3 och familjen förstås :D <3
Finns bara en man i mitt hjärta och det kommer bara att finnas en, Carl Fredrik Svensson!
Kommer älska dej för alltid, vad som än händer! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback