Sovit hela dagen

Kom hem ifrån Linköping vid 2 inatt... Kom väl i säng en halvtimme senare..
Somnade direkt och vaknade vid 13, somnade om och vaknade vid 14..
Klev upp och käkade frukost, gick och la mig igen och blev väckt av Emma 18.00! <3
Helt sjukt vad jag har sovit!

Skickade hem typ allt folk igår vid 23, åsså stannade jag och Anna kvar och gick
till BurgerKing och käkade..

Försökte sedan få tag på Emma som va ute på stan någonstans, full :P
Fick tag på henne och Sara å såg till att vi kom med bussen hem.

Har inte pratat något med Fredrik idag överhuvudtaget, och det känns som
det är ett tomrum i mig.. Jag kan inte leva utan honom, det går inte! <3<3

Har dessutom lyckats bryta lilltån, men man kan ju inte göra ngt åt de så
man får väl lida.

Kommentarer
» Lena

Hej! fick din blogg adress av P-nilla... Ser att du har med Melvins rumpa, eller delar av den iaf :D BEDRÖVLIGT ´va du kan sova!!! Du missar ju hela dagen, men det är ju ditt problem ;) Har en fundering på om vi ska skippa julklappsbyte eller om vi ska köpa nåt för typ 50 kr var o spela tärning eller någon annan lek på julaftonsmorgonen... vi hörs väl framöver. KRAM!

2009-12-06 // 21:08:36
» Gabbi

Hej.

Tyvärr har jag inte en massa hästar hemma i Sundsvall :D. Annars hade det varit trevligt med hjälp. Kolla med Bäckströms på Näset eller Gunilla Nylander på Alnö. Lycka till.

Mvh Gabriella

2009-12-07 // 20:26:57
URL: http://www.gabriellablom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback