Idolfinal!

Dagen startades med att väckaren ringde 06.00 och jag klädde på mig och väckte Emma som
låg i Annas säng inatt :)
Gick upp och stekte lite pannkakor.
Klädde på mig mina "showkläder" och fixade ögonbryn med mascara.
Kom till stallet och fick sedan en mustage också av Sara :)
Skulle alltså vara Svärdbärare i "Tjuren Ferdinand"..
Alla verkade tycka att ja va klockren och de va knappt att jag kunde hålla mej för skratt.
Satt sedan på en sulky bakom Frida som va utklädd till Åsna :D
Luciashowen 2009 Vretagymnasiet var den bästa någonsin! Allt va så grymt bra! :P

Tog hand om Turbo för att Anna skulle hem å festa ikväll och hon kommer tillbaka imorrn.
Red lite i Vretas ridhus, och det gick väldigt bra faktiskt, kände att de va skönt att rida
storhäst och att ja inte vill gå tillbaka till ponny. Jag har gjort ett fantastiskt beslut som jag
absolut inte kommer att ångra <3 Rida Kozca nästa helg :D

Ser nu på Idol och håller tummarna på att Erik vinner :D Han e klockrent bäst, även fast
Calle har gjort stora framsteg, men han har inte samma höga kvalité...

Sitter och pratar med världens underbara i telefonen <3<3
Saknar honom mer och mer för varje dag, och de e sjukt jobbigt.. Men nu är det bara
9 dagar kvar :D<3<3 Carl Fredrik Svensson in my heart forever! <3


Kommentarer
» Emelie Persson

Trivs du på Vreta då? :) (jag går med där, i 3an hehe)

2009-12-25 // 17:09:22
URL: http://absolutpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback