Home sweet home

Sitter i lägenheten och har precis käkat popcorn ;)
Varit hos mamma och pappa hela eftermiddagen och bla. ridit Dillys igen, barbacka och -19 grader..
Gick ganska bra, lite bråkig nu också men det gick betydligt bättre än sist..
Har dessutom hunnit sticka en "halsduk" som man bara drar över huvudet, som man kan ha över näsan
och kinderna också, fungerar helt perfekt!
Testade min balklänning idag med ^^ Gick Prreeeciiiiiiiiis på, kunde dock inte andas normalt, så det är ingen
klänning jag kan ha på nån rolig fest.. Måste hitta ngn människa som e lite mindre än mej som kanske
vill ha den :P
Ska åka upp till stan imorrn med Fredrik, se om man kan hitta några snygga jeans och kanske en jacka också..
Mamma ska lifta med upp också, hon tänkte samma tanke :)
Fredrik ska försöka få tag på en ny diskmaskin så JAG slipper handdiska xD
nä, okej det är inte bara ja som diskar :P
Hihi, lyckades få bilder ifrån Fredriks kamera till datorn ^^
Finns bilder då ja fortfarande va blond :O :P
Dock inte dom bästa men men xD
Fredrik och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback