Fel i systemet

Försökt logga in på blogg i flera dagar utan större framgång, men nu är ja här och har massor
att skriva om :P
 
Kan ju börja med att vi alla mår bra och att de e fredag gör de ju inte sämre!
 
Imorgon ska ja göra smörgåstårtor för hela slanten då ja fått en beställning till på måndag, 
direkt då ja dekorerat färdigt då så åker jag och Alvin 30 mil norrut, närmare bestämt Burträsk/Sidbergsliden/Skellefteå.
Vi kommer stanna där i 1 vecka om allt går bra med sovning å allt va de nu kan vara :)
 
Tanken är då att träna dressyr hela veckan lång, både med mig själv på ryggen och från marken 
med mig som coach.
Kommer även åka iväg på tisdagen och rida Kozca en sväng i ridhuset..
Sen på lördagen åker hästsläpet med till ridskolan i skellefteå där de e regional tävling i dressyr och
JAG står på startlistan! 
Får se om ja pallar med de då kroppen är som en otränad grizzlybjörn.. 
Kozca skulle starta på samma tävling också så vi får väl se hur de går för henne och hur jag reagerar på det.. går nog bra.
 
Längtar efter en riktig hästvecka
En gång hästmänniska, alltid hästmänniska
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback