Finare bilder

Har bråkat lite med Agria om Kozcas försäkring och nu äntligen fick ja min vilja igenom
och en del pengar tillbaka på kontot ;)
Då blev de beställning av ny kamera, som jag har längtat! Blir en Nikon D3100 och förhoppningsvis
passar mitt nuvarande objektiv, om inte annat så säljer ja nuvarande kamera+objektiv för ett nytt :P

Det betyder att de kommer bli lite bättre kvalitet på bilderna här framöver, känns riktigt bra :)
 
I övrigt så lämnade ja in katten på kastrering imorse, så nu ligger han på soffan och sover som en stock,
vinglig och allmänt trött är väl de man får räkna med.. Han råkade kissa på sig direkt då vi kom hem också
så han luktar inte hallon direkt, men vi får ta badning då han vaknat riktigt.
 
Tagna med min Canon EOS 300D (är till salu för den som är intresserad, billig)
 

Kommentarer
» Amanda Duvenäs

Vilken fin bild på katten! (Andra bilden är också väldigt söt) :) Hoppas du har en bra kväll! :) /Tori

2015-02-01 // 19:21:55
URL: http://boardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback