3 månader

En vecka till som sprungit iväg alldeles själv..
 
Va på BVC igår så Alvin fick sina 3 månaders sprutor, 1 i vardera lår, gör lite ont i mammahjärtat men
man vet ju också att det går över.
Han vägde ca 6,5kg och va 63cm lång, växer så de knakar <3
 
Skulle upp till Övik en sväng igår med och va med på en information om babysimmet å få passerkort in
till badet.
Kom upp och tittade på de där och åkte hemåt igen, inte ens halvvägs hem börjar bilen gå ojämt, ringer A
och berättar, 5 minuter senare så dör bilen..
Får igång den igen, ringer A och tar mig till en stor vändplats mitt på skuleskogen där det är halvtaskig mottagning.
Bilen dör då jag svänger in och sen startade den inte mer, -14 grader ute bara och 3 mil hemifrån.
Tur att ja inte hade Alvin med i bilen och att ja hade vinterklätt mig ordentligt!
 
A kom och bärgade mig hem till en verkstad och så fick vi låna mammas bil så länge..
Bilen blev lagad idag, luftade bränslesystemet och sedan startade den direkt, hoppas de inte
händer igen.
 
Babysim på söndag, tänkte åka till sundsvall typ idag eller imorgon och köpa lite saker till Alvins rum.
Typ en sängmobil, simkläder och ev. en bilbarnstol.. Beror på om ja hittar nån på extrapris.. Han kommer
ju inte behöva byta stol förrän kanske i April.
 
Annars mår vi prima här hemma, lite taskigt med jobb för Andreas del men de löser sig nog, han har några
bilar som ska göras iordning och säljas så allt fixar sig med tiden :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback