Dag 9

Detta inlägg får bli en hög med bilder bara från min skogspromenad, som jag för den delen har enormt mkt träningsvärk efter ;) 
Va en del uppförsbackar och bara bromsning hela vägen hem.. 
Gick lite på en riktig skogsstig med mossa, rötter och stenar, OCH jag är faktiskt imponerad över
hur bra Orbiten faktiskt tog sig fram. Alvin vaknade dock men ändå, jag körde inte fast en enda gång!!
 


Mina hemmasydda handtagsskydd, som kan kommas att säljas då Orbiten åker vidare :)


Det går alltså att snurra sittdelen/babyskyddet 360 grader, så om det blåser in på barnet så kan man snurra så det inte blåser in.

Kommentarer
» Viktoria Lindgren

Hej! Intresserad av handtagsskydden om du säljer :) ,Älskar både min G2 och G3 <3 Min mail är [email protected] om du bestämmer dig för att sälja alt 0706336567 bara skicka sms 😃

Svar: Ska absolut spara dina uppgifter :) tänkte sälja för 100kr
Johanna

2015-04-29 // 09:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback