Busy mom

Livet fortsätter, dagarna flyter ihop och ja vet snart inte ens vad det är för datum. 
All heder åt alla mammor där ute!

För tillfället har man offrat sitt eget liv lite för ett annat, inget handlar om mig för tillfället.
Hinner knappt klippa naglar eller klä på mig ordentligt då jag har en son som är väldigt mammig och vill bara vara nära och snutta hela dagarna, vilket resulterar i att jag sitter som en annan säck potatis och bara väntar på att han ska bli nöjd.

Försöker njuta av stunden och se de så att utan mig, ingen Alwin.. Då blir de en aning lättare att acceptera läget.
Har massor av hormoner som bara sprutar ut nu och de gör inte saken särskilt lättare, de e tur herrn är så snäll så man inte behöver höra en massa skrik hela dagarna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback