3 veckor

Alvin är idag 3 veckor gammal och allt flyter på som de ska, han har sovit 6 timmar i sträck inatt och jag med, sen käkade han och sov 2 timmar till. Skönt!! 
Helt utvilad, fick i mig lite mat, beställde en tröja/klänning till mig själv från Mamalicious som man kan amma i.. Kände att de va dags för något nytt efter att ha rensat i garderoben och insett att ja kan ha typ hälften av allt nu då man har en liten som ska käka hela tiden ;)

Gick en promenad på 4km med svärmor med ordentliga backar så nu kommer de kännas i kroppen! 

Packat en väska åt Andreas som ska åka söderut en sväng, kommer hem på söndag igen, så tills dess får vi roa oss själva här hemma.

Blir att gå till en kompis och hennes 4 mån dotter imorgon och umgås lite sen blir de nog middag hos mig med min familj, sen är de ju söndag och då kommer A tillbaka :D

Ikväll blir de käk hos en bekant och lite stallmys ❤️ 
Trevlig Halloween allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback