Ridning X2

Igår va jag iväg å red Tymon (D-ponny), galopperade i mörkret och njöt av livet tills Andreas ringde å sa att ja måste skynda mig hem å ge Alvin mat..
Åt tacos hos svärfar sen sov han 00-8 ungefär, skönt!

Mindre skönt när ja klev upp imorse och kände träningsvärken i rumpa och rygg.. Med en liten förkylningskänning..
För kl 11 skulle ja va i nästa stall ;)

Red en herre på 165cm född 2007, korsning mellan tinker å varmblod.
Gick helt ok med tanke på min härliga träningsvärk och ovana.. Men de blir absolut fler gånger och förhoppningsvis en bra medryttarhäst.. Aldrig varit medryttare, alltid haft egna ju och själv sökt..
Lustigt att va "på andra sidan" som omväxling.

Nu är de filmkväll med chips å dipp, Alvin ligger å lurar i min famn ❤️

Imorgon ska ja ut på promenad och så är de middag hos Andreas mormor och morfar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback