Barnrum

Jag och A håller på att planera hur barnrummet ska se ut, just nu så har ju Alvin sovit inne hos oss och
börjat sova i en korg på nätterna istället för i sängen, men tanken är ju såklart att han ska kunna börja 
sova i eget rum så fort han slutat amma...
Allt ska göras om från golv till tak och tanken är att han bara ska ha rummet i ca 5år tills vi flyttar till ett
större hus (har lite planer på att göra ett byte när det här huset är totalrenoverat).
Så därför ska rummet vara lite alldagligt/modernt, nästa rum han får kommer de va en helvägg med traktorer eller bilar beroende på hur han vill ha det :)
 
 
Tänkte ha denna tapet på ena väggen, resterande vägg skall få vara grå som matchar tapeten, och ska måla garderobsdörrarna som numera är rosa, svarta istället så de går ihop med resten av rummet.
Kommer att bli detta golvet, med en bilmatta på så småningom.. 
Nästa år ska vi även lägga de här golvet i vårt sovrum med, men de blir nästa projekt ;)
Egentligen tänkte vi ha en svart spjälsäng men eftersom att det blir så mkt grått och svart i rummet så bli de en vit. 
Längtar tills de e klart haha!
 
Idag så har A bytt fönster och altandörr i vardagsrummet (rummet har plötsligt ökat i storlek!) så jag och Alvin har varit hos svärmor/farmor, dom har varit ute och promenerat så jag fick sova några timmar.. Är helt slut i kroppen och knoppen så det blev ingen ridning "/ Men känns som om de finns kvar och de är viktigare att jag håller mig frisk och sover då ja har möjlighet.
 
Blir Sundsvall på onsdag iaf och då ska ja införskaffa mig minst ett par jeans!
Och ett par ridhandskar, helst ett par skor med men vi får se vad plånboken säger efter ja handlat till barnrummet ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback