MUSKLER?? CHECK

Försöker komma igång med ridningen då ja känner att jag tappar muskler för varje dag som går..
Går ju bra då man jobbar full tid och rör sig hela tiden men som nu då det knappt blir en halvtid så blir
de mkt dötid.
Kozca ska bli FIT innan tävlingssäsongen börjar.
 
Står iaf klart att hon ska säljas i år, hur lite ja än vill sälja, jag är bara klar med henne.. Jag själv kommer inte komma så mkt längre.. kan ju sitta och lulla runt på LA klasser men för att komma upp i MSV och vara bra på det så måste ja träna inför en bra tränare och nått sånt har jag inte tid eller råd med.
 
Hon är iaf klockren som hon är just nu, mycket speciell dam, 10 hästar i 1 verkligen.
Kan man rida henne så kan man rida alla hästar, det är nått som är säkert. (å nu menar ja inte sitta och åka på ryggen som om de vore ponnyridning)
 
Så är det någon som är intresserad så kan ni ju tipsa ;) Tävlingshäst ända ut i hovspetsarna <3
 
Sto, f.02, ca 160cm, har stam och är reggad som SWB (swedish warmblood)
Vaccinerad, försäkrad och har livstidslicens.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Annika

Härliga bilder!

2014-01-26 // 18:48:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback