Maaaat

När ja va på Ica sist så tänkte ja att jag skulle köpa lite saker som jag normalt inte brukar.. Lite nya maträtter och inspiration för att orka laga mat helt enkelt..

Och då följde bland annat lite rostbiff och kassler med hem.
Kokade igår färskpotatis och skar i små bitar och serverade med vitlökssås och rostbiff, enkelt och supergott!

Så idag blev de kassler, gjorde en italiensk gratäng och kokade ris till.. Också superenkelt, gott och bra för variationen..

Är jag som lagar mat i de här huset så de kan bli lite långtråkigt ibland, men nu är jag på topp igen :)

Gick btw jättebra å jobba inatt, inga känningar än så de är bara att tuffa på..
Blir filmkväll och kvalitetstid med min lilla familj här sen, längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback