HAHA TYPISKT

Vad vaknar jag av? En borrmaskin på undre våningen och en katt som kräks.. 
Samt av att jag bryter ihop av ingen anledning.. Tror jag måste byta p piller, lite för mkt hormoner :P

Så torkar lite kattspya, och en karl som skriker att jag måste åka till veterinären med honom (Jago kräks nån 
gång per år och då har vi åkt in varje gång) men ja tvärvägrade då vi fick med oss massa extra magmedicin 
sist han va dålig, så nu har ja proppat i han de, va lite slagsmål mellan mig å katten en sväng men ja vann å
fick i han allt... 
Nu ligger han i mitt knä och gnäller, så ja hoppas att medicinen verkar fort..
 
Ska samtidigt lyckas plugga med.. hmm. de här blir en intressant dag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback