VINNA

Tänk va fantastiskt om man skulle vinna på lotto.. 
Just nu känns de helt stopp på penga-fronten.. har 2kr på kontot och jag är inte ett dugg rädd att bli 
"rånad" när jag är ute och går själv på stan för ja har inget utav värde alls..
Termin 2 på sjuksköterskeprogrammet börjar imorgon och jag har inte ens pengar att ta mig ner till busstationen 
för att fixa ett månadskort för buss&tåg.
Får nog ringa och säga att ja inte kommer imorrn, får in pengar på onsdag tror ja..
 
Herregud va enkelt allt hade blivit om ja bara sålt Kozca.. 
Men samtidigt är ja ingenting utan henne, usch fy och blä säger ja bara!

Sökt en del extrajobb här i umeå men de e ju nästintill omöjligt om man inte har en utbildning inom ämnet.
Och inte finns de någon konditorlinje i Umeå heller.

Nu längtar ja bara till min lillasyster kommer hem så man har nån att prata skit med, Fredrik är inte 
den bästa lyssnaren direkt.
 
NEVER ENDING STORY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback